ORANJESTAD – Minister Plenipotenciario Zulema Dabian-Erasmus, die sinds 2024 Aruba vertegenwoordigt in Washington D.C., organiseert op woensdag 27 mei 2026 opnieuw een virtuele STEM-sessie voor Arubaanse studenten die in het buitenland studeren.De bijeenkomst is bedoeld voor studenten in de richtingen wetenschap, technologie, engineering en wiskunde (STEM) die studeren in de Verenigde Staten, Canada, Nederland of andere landen.
⭐PremiumAlleen voor abonnees
Exclusief voor abonnees
Dit artikel is alleen beschikbaar voor premium abonnees.
of log in met