TILBURG – Koningin Máxima, erevoorzitter van Stichting MIND Us, brengt dinsdag 3 februari een werkbezoek aan de gemeente Tilburg om in gesprek te gaan over het actieplan “Mentale gezondheid voor alle jongeren 2023–2026”.
🔑Inloggen vereistGratis account volstaat
Lees het volledige artikel
Maak een gratis account aan of log in om dit nieuws te lezen.