ORANJESTAD – De fractie van MEP heeft maandag tijdens een vergadering in het parlement een motie ingediend over de verhoging van het minimumloon voor werknemers.
🔑Inloggen vereistGratis account volstaat
Lees het volledige artikel
Maak een gratis account aan of log in om dit nieuws te lezen.