ORANJESTAD – Naar aanleiding van het dodelijke schietincident dinsdagmiddag in Pos Abao is in de samenleving de vraag gerezen waarom de politie geen taser of ander niet-dodelijk middel heeft ingezet.
🔑Inloggen vereistGratis account volstaat
Lees het volledige artikel
Maak een gratis account aan of log in om dit nieuws te lezen.