ORANJESTAD — De eerste editie van „Respira + Reconecta + Relaha” is met succes afgerond en vormt volgens minister Gerlien Croes de start van een programma dat is gericht op het welzijn van alle professionals in het onderwijs.Het initiatief staat onder leiding van het ministerie van Onderwijs en werd uitgevoerd door IBiSA, met steun van partners zoals Moore Bida en andere lokale samenwerkingspartners.
⭐PremiumAlleen voor abonnees
Exclusief voor abonnees
Dit artikel is alleen beschikbaar voor premium abonnees.
of log in met