Home Internationaal Sport New York Mets ontslaat manager Mendoza na teleurstellende eerste seizoenshelft

New York Mets ontslaat manager Mendoza na teleurstellende eerste seizoenshelft

0
New York Mets ontslaat manager Mendoza na teleurstellende eerste seizoenshelft (Picture by: assets.bwbx.io)
Picture by: assets.bwbx.io

De New York Mets hebben besloten afscheid te nemen van hun manager Carlos Mendoza. De honkbalclub, die momenteel de laatste plaats inneemt in hun divisie, heeft Andy Green aangesteld als zijn opvolger voor de rest van het seizoen. Green was tot op heden werkzaam als bestuurder binnen de organisatie van de Mets. De wissel wordt gezien als een directe reactie op de tegenvallende prestaties van het team in de eerste helft van het seizoen.

Mobiele versie afsluiten