Gezondheid HOH benoemt Roberto Martijn tot werknemer van de maand mei By Amigoe Aruba - 10 juni, 2025 0 FacebookXPinterestWhatsApp ORANJESTAD — Het Horacio Oduber Hospital (HOH) heeft Roberto Martijn uitgeroepen tot werknemer van de maand mei 2025. 🔑Inloggen vereistGratis account volstaat Lees het volledige artikel Maak een gratis account aan of log in om dit nieuws te lezen. Inloggen / Registreren Gratis account aanmaken Meer informatie → of log in met Google Facebook