Politiek Grote opkomst bij viering van Dia di Betico op MEP-hoofdkantoor By Amigoe Aruba - 26 januari, 2026 0 FacebookXPinterestWhatsApp ORANJESTAD – Dia di Betico is zondag groots gevierd op het hoofdkantoor van MEP in Oranjestad. 🔑Inloggen vereistGratis account volstaat Lees het volledige artikel Maak een gratis account aan of log in om dit nieuws te lezen. Inloggen / Registreren Gratis account aanmaken Meer informatie → of log in met Google Facebook