ORANJESTAD — Ter gelegenheid van de Dag van de Pers op 1 september heeft de Directie Volksgezondheid Aruba (DVG) haar waardering uitgesproken voor de werkzaamheden van de pers.In een felicitatiewens aan de media stelt DVG dat een vrije pers een fundamenteel onderdeel is van een gezonde democratie.
🔑Inloggen vereistGratis account volstaat
Lees het volledige artikel
Maak een gratis account aan of log in om dit nieuws te lezen.
Meer informatie →
of log in met